Aftellen: 3 weken! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lize - WaarBenJij.nu Aftellen: 3 weken! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lize - WaarBenJij.nu

Aftellen: 3 weken!

Door: Lize

Blijf op de hoogte en volg Lize

06 Mei 2014 | Nederland, Eindhoven

Dit is meer een testverslag vanaf mijn telefoon, en uiteraard omdat ik graag schrijf!

De afgelopen jaren waren echt fantastisch, zo hard gewerkt, wat resulteerde in een certificaat van de minister van Onderwijs & Welzijn voor mijn prestaties en een afstudeerproject in mijn oude buurt waar ik van school tijdens mijn verdediging een 10 voor heb gekregen. Als klapper op de vuurpijl, ook nog eens aangenomen in Amerika om een tijdje met kinderen te gaan werken!
Iemand gevonden voor mijn studio om de tijd dat ik weg ben te overbruggen, een diploma op zak.. Ik kan mijn geluk niet op :-)

Ik vlieg 28 mei vanaf Schiphol naar Philadelphia en vanaf daar naar Orlando. Daar wachten mijn nieuwe collega's me op :-) Dussss.. Vanaf dan komen de échte reisverslagen! Keep you guys updated!

X Lize

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lize

- Studente Pedagogiek - 22 jaar -I don't need a ring around my finger to make me feel complete - Levensgenieter - Dromer - Boekenworm - Nerd

Actief sinds 24 Maart 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 6592

Voorgaande reizen:

28 Mei 2014 - 07 Augustus 2014

Summercamp!

Landen bezocht: